Struer Golfklub

Midt i den betagende natur langs Limfjorden finder du Struer Golfklub – vores Banearkitekt er Poul Erik Hingebjerg.

Golfentusiaster i alle niveauer kan nyde vores udfordrende bane og den fantastiske udsigt over det omkringliggende landskab.

Vores klub har et levende og inkluderende fællesskab, hvor golfinteresserede mødes. Uanset om du er nybegynder eller erfaren spiller, vil du føle dig tilpas i vores imødekommende miljø.

Vi tilbyder også faciliteter og arrangementer, der strækker sig ud over golfbanen, herunder sociale begivenheder, træningsmuligheder, vores skønne lille Proshop og vores hyggelige klubrestaurant – Golf Cafe Humlum, hvor man kan samles og dele oplevelser.

I klubbens åbningstider står Personalet altid til rådighed med hjælp og vejledning. Vi håber i får den bedste oplevelse i Struer Golfklub.
Husk at følge os på Facebook hvor vi deler nyheder informationer og gode historier.