Bliv medlem i Struer Golf klub

Begynder medlemskab

Drømmer du om at være en del af et fantastisk fællesskab, der kombinerer motion, natur og unikke oplevelser? Så er golf helt sikkert noget for dig!

I Struer Golfklub har vi udviklet et begynder medlemskab, der er kan imødekomme dine behov, uanset om du er en erfaren golfspiller eller aldrig har prøvet kræfter med spillet før.

Vores begynderforløb strækker sig over 3 måneder og tilbyder en grundig introduktion til golf spillet. Med dette medlemskab får du:

• Fem x træning med vores PGA Pro, Michael Pedersen som kan tilpasses til individuel træning eller gruppetræning, afhængigt af dine præferencer og behov.
  • Fri adgang til vores træningsfaciliteter og vores par-3 bane, hvor du kan øve dig og forbedre dine færdigheder i dit eget tempo.
  •  Arrangerede par-3 bane matcher, hvor du kan teste dine færdigheder i en konkurrencepræget, men sjov atmosfære.
  •  Regelundervisning inklusive regelbøger, så du kan lære alt om golfens regler og etikette.
  •  Gratis låneudstyr i hele perioden, så du ikke behøver at investere i dyrt udstyr, før du er klar.
  •  Gratis lørdagstræning med andre begyndere
  •  DGU-kort, der giver dig adgang til officielle golfbaner over hele landet.

Alt dette til en pris på kun 1500 kr. for hele forløbet!

Skal du med på holdet, og blive en del af golfverdenen, eller hvis du har brug for mere information om vores begynder medlemskab, så tøv ikke med at kontakte vores PGA Pro, Michael Pedersen

Michael Pedersen

PGA PRO træner

Seniormedlemskab

Pris  5400 kr.

Få ubegrænset adgang til alle klubbens faciliteter.

Studie medlemskab

Pris  2600 kr.

Er du under uddannelse kan du købe et medlemskab til reduceret pris. Er du tvivl om du opfylder kravende til dette medlemskab kan du kontakte Golfklubben

Flexsmedlemskab

Pris  1900 kr.

Med et flex medlemskab til Struer golfklub, kan du beholde dit DGU kort, og benytte vores par-3 bane og træningsfaciliteter uden beregning.

Hvis du spiller på vores 18. huls bane koster det fuld greenfee som er 350 kr, pr. person. Med et flex medlemskab kan du IKKE benytte dig at vores rabat aftaler med andre klubber eller golfringvest.

Ynglinge

Pris 2600 kr.

Er du mellem 18 og 25 år kan købe et ynglinge medlemskab. Med dette medlemskab har du samme rettigheder som hvis du var senior medlem.

Passivt medlemskab

Pris 500 kr.

Et passivt medlemskab giver dig mulighed for at få nyheder fra Struer Golfklub. Du har ikke tilladelse til at spille på vores 18 hullers bane, men må benytte Par 3 banen mod betaling.

Junior 0-9 år (Subwoofer)

Golf er også en sport for børn, bliv Subwoofer i Struer Golfklub. Vi træner, leger, og spiller golf på vores subwoofer arena, hver fredag, det er gratis. Du kan tilkøbe banetilladelse til dit barn for 1100 kr. pr år. Vil du vide mere så besøg vores Junior side her

Junior 10 - 13 år

Pris 1300 kr. Juniorgolf er for alle børn mellem 10-13 år, vi træner slag og putting, vi leger, hygger og spiller både på den store bane og par 3 banen. Du finder mere information under Juniorgolf

Junior 14-18 år

Pris 1600 kr. Golf for de unge på alle niveauer både helt nye, og dem der har prøvet golf før. Du finder mere information under Juniorgolf

• Rate betaling

Alle har mulighed for at betale deres kontingent i rater, kontakt kontoret hvis du ønsker dette.

• Distance medlem

For at kunne være distance medlem skal du have et fuld gyldigt medlemskab i en anden golfklub. Vælger du denne løsning er det ikke muligt at tilkøbe Golfring Vest. Men du kan benytte klubbens rabataftaleer med andre klubber.

• 100 +

Kan tegnes af ynglinge og seniorer der har over 100 km fra bopæl til Struer Golfklub.Vælger du denne løsning er det ikke muligt at tilkøbe Golfring Vest. Men du kan benytte klubbens rabataftaleer med andre klubber.

Indmeldelse

Ønsker du at indmelde dig i Struer Golfklub, udfyld vores tilmeldingsformular

Kontigentsatser 2023/2024

• Senior kr. 5.400