Struer Golfklub

Banen har en fantastisk smuk beliggenhed på sydsiden af Oddesund. Arealet, der er 84 hektarer, er mod nord og vest højt hævet over fjorden. Du kan på din runde opleved en storslået udsigt over Limfjorden fra ikke mindre end 17 ud af 18 huller.

BANEN
Fra d. 1 november spiller vi fra vintertees til vintergreens. Der skal benyttes vintermåtter som kan købes i klubhuset.

BANELUKNING
Hvis greenkeeperne konstaterer frost/rimfrost på greens, eller for meget vand på banen grundet regn, vil banen blive lukket for at beskytte den og starttiderne blokeres i Golfbox Tidsbestilling. Hvis du har bestilt en starttid i blokerings-perioden bortfalder din starttid, og du må bestille en ny tid til senere spil. Hold derfor øje med Golfbox inden du tager ud og spiller.

I sæsonen vil der være baneservice i Struer golfklub.
Baneservice, skal sikre at der er et godt flow på banen, at alle som har betalt greenfee har en god oplevelse på banen.

Scorekort

Toftum sløjfen

Her starter du din runde på lige uger

Oddesund sløjfen